“DOVE cer, ka īsfilma “Spoguļi” iedrošinās sievietes tikšanos ar savu atspulgu padarīt par prieka un pašpārliecinātības avotu.” saka Dove dezodorantu zīmola vadītāja Evita Meiere.
Visbiežāk sievietes lūkojas spogulī, lai sakārtotu vai saķemmētu matus (81%), pārbaudītu vispārējo izskatu, uzkrāsotos (70%) vai pārbaudītu ādas stāvokli (56%). Trešdaļa sieviešu atzīst, ka ieskatās spogulī, lai redzētu, cik nogurusi viņa izskatās. Tikai 4% sieviešu sevi uzskata par skaistām (Avots: The Real Truth About Beauty; Revisited – DOVE global research 2010)
Piektdaļa sieviešu atklāj, ka skatīšanās spogulī mēdz sabojāt garastāvokli uz visu dienu, tādēļ izvairās skatīties spogulī. Neraugoties uz sarežģītajām attiecībām ar atspulgu, sievietes jūt vajadzību ieskatīties spogulī regulāri, vidēji spogulī ieskatoties 6 reizes dienā, kopumā aptuveni 50 minūtes 24 stundu laikā. Jaunākais DOVE pētījums ( DOVE global research 2013. Pētījumā tika aptaujātas 60006 sievietes vecumā no 18 līdz 64 gadiem 12 pasaules valstīs.) atklāj, ka katra trešā sieviete atzīst, ka gandrīz nekad neuzsmaida savam atspulgam, jo nav pilnībā apmierinātas ar savu izskatu.
Īsfilma “Spoguļi”
https://www.youtube.com/watch?v=5I0SSUdP9X0
Psiholoģe Elita Keiša pētījuma rezultātus komentē, sakot: “Mēs bieži novērtējam sevi daudz par zemu, domājam, ka citi ir labāki, koncentrējamies uz to, kas sevī nepatīk. Svarīgi ir saprast, ka tikai tad, kad pieņemsim sevi un savu izskatu, spēsim paskatīties savā atspulgā, lai uzsmaidītu, nevis kritizētu. Mums katrai ir jāpieņem sevi, jāapzinās savs skaistums, un to uzreiz vairāk pamanīs arī citi.”