Tā kā sulas pirms lietošanas netiek nekā apstrādātas, dārzeņi ir ļoti rūpīgi jānomazgā. Sulas ir jāizdzer uzreiz pēc lietošanas, lai tā nesabojājas un arī nezūd vitamīni. Ne visus dārzeņus var izspiest sulā, dažu labāk blenderēt, piemēram, tomātus, gurķus un avokado. Ja sulai ir pārāk intensīva garša vai arī tā tiek gatavota bērniem, var atšķaidīt ar ūdeni. Ja sula ir par skābu, to var saldināt ar medu. Dārzeņu sulās ir A, B, C, D, E, K, PP un citi vitamīni, kā arī minerālvielas, tās ārstē mazasinību, uzlabo pašsajūtu un vielmaiņu, stiprina imunitāti, ārstē aptaukošanos un atstāj dažādu citu pozitīvu ietekmi uz Tavu organismu.

foodlust.ca

Foto avots: http://foodlust.ca

Tomātu sula

Tomātus noblanšē, lai var viegli noņemt miziņu. Liek blenderī un kārtīgi samaļ. Klāt var pielikt sāli, piparus un svaigu baziliku. Var piespiest arī pavisam nedaudz ķiploku vai pievienot čilli.

Burkānu – sarkano kāpostu sula

Burkānus un sarkanos kāpostus izspiež sulā. Burkānus var pievienot krietni vairāk, lai sulas kopējo garšu nepārņem kāposti. Klāt noteikti jāpievieno eļļa.

Gurķa – brokoļa sula

Gurķus un brokoļus izspiež sulā. Lai izdotos interesantāka garša, var vēl pievienot avokado vai selerijas kātus, protams, ja tie garšo. foodvee.com

Foto avots: http://foodvee.com

Biešu – burkānu sula

Bietes un burkānus izspiež sulā. Bietei ir ļoti intensīva, salda un nedaudz specifiska garša, tādēļ ar tās daudzumu uzmanīgi – noteikti, lai vairāk ir burkāni. Var pievienot nedaudz arī ingveru un pavisam noteikti arī eļļu.

Ķirbju sula

Ķirbju sulas garša atkarīga no ķirbja veida, tāpēc ir vērts izmēģināt dažādus, lai atrastu to, kas garšo vislabāk. Garšas uzlabošanai var pievienot apelsīnu, ingveru un kanēli.