Noderīgi / 21. marts, 2013

Vēdera preses vingrinājumi – personiskais treneris

Viena lieliska aplikācija, kas palīdzēs Tev tikt pie kārotā plakanā un seksīgā vēdera. Kā vienmēr, rezultāts garantēts, ja dari to regulāri, mērķtiecīgi, sevi nemānot un nedaudz arī piedomājot pie vēderā ieliktā.

Aplikācijas Ab Workouts būtība

Aplikācijas demo versija ir pieejama bez maksas – tajā ir vēdera preses treniņi vienai dienai. Tāpat vari izvēlēties, vai treniņos gribi izmantot kādus priekšmetus vai ne. Tā kā man mājās nekāda sporta inventāra, izņemot jogas paklāju, nav, tad izvēlējos vingrinājumus bez inventāra.

Vēdera preses treniņš

Turpmāki treniņi maksā € 0.89. Papildus šai aplikācijai uzņēmums ir izveidojis arī citas fiziskās sagatavotības aplikācijas, kā arī aplikācijas par veselīgu ēšanu. Par to citreiz. Turpinām ar Abs aplikāciju.

Kas patīkami pārsteidz

Patīkami pārsteidza šīs aplikācijas augstā kvalitāte. Katram vingrinājumam ir paskaidrojums, kā to pildīt – videopamācība, kā arī anatomiska informācija par to, kuras muskuļu grupas katrā vingrinājumā tiek trenētas.

Kad esi izpētījusi veicamos vingrinājumus, treniņš var sākties. Un pozitīvais tajā visā ir tas, ka katram vingrinājumam klāt ir arī taimeris, kas Tev paziņo par vingrinājuma izpildes beigām, bet pēc tam – par atpūtas beigām, jo starp vingrinājumiem, protams, ir arī atpūta.
Vingrinājumi jāveic 60 sekundes, atpūta 120 sekundes. Manuprāt, atpūta starp vingrinājumiem varētu būt krietni īsāka.

Kas patīkami atgādina

Ja reiz esi šo aplikāciju izvēlējusies, tā arī atgādinās, ka Tev ir jāveic vingrinājumi, līdz ar to Tevi tā kā uzmanīs. Man ar motivāciju un pašdisciplīnu problēmas nekad nav bijušas, tomēr forši, ka atgādina.

Kā lietojama

Starp citu, devos ar savu iPhone un šo aplikāciju uz sporta zāli, paskrēju 30 min, tad sāku vingrojumus, kurus noslēdzu ar vēdera preses vingrinājumiem. Tad atcerējos, ka senāk, kad gāju trenēties, mums treneris deva tādas kopētas lapas, kur bija uzzīmēti vingrinājumi, ko vajadzēja pildīt.

Tad nu ar šādu aplikāciju šīs lapas vairs nav vajadzīgas – galvenais, seko norādījumiem un darbojies. Kad biju ceļojumā un nebiju paņēmusi līdzi treniņtērpu, lai dotos uz sporta zāli, šos vingrinājumus izpildīju turpat numuriņā – pa taisno dušā un tad dzīvē.

Varu apgalvot, ka pēc divu nedēļu treniņa (trenējos katru dienu) rezultāts jau ir jūtams un pavisam nedaudz arī redzams – man. Citiem vēl ne. Turpinu trenēties, lai arī citi redz.

Pastāsti draugiem

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *