Skaistumkopšana / 15. februāris, 2016

The Body Shop 40 gadu jubileja – jauni mērķi un apņemšanās

The Body Shop fanēm noteikti būs interesanti uzzināt, ko līdz 2020.gadam apņēmies starptautiskais ētiskas kosmētikas uzņemums.

Uzņēmumam “The Body Shop” šogad aprit 40 gadi un savā gadadienā uzņēmums uzsāk jaunu globālu korporatīvās sociālās atbildības stratēģiju, kas ietekmēs visas uzņēmuma darbības jomas.  Jaunā “The Body Shop” stratēģija palīdzēs nostiprināt līdzšinējās darbības laikā iegūto ētiska biznesa līdera pozīciju un iezīmēs nākamo “The Body Shop” uzņēmējdarbības attīstības posmu. Stratēģija jeb jaunā Apņemšanās – Enrich Not Exploit™ (Bagātināt, nevis tikai izmantot) – ietver visus ētiskos principus, uz kuru pamata “The Body Shop reiz tika izveidots un kas mūsdienu pasaulē un biznesā ir ļoti aktuāli.

“The Body Shop” jaunās apņemšanās mērķis ir būt par pasaulē ētiskāko un ilgtspējīgāko uzņēmumu. Apņemšanās balstās uz trim galvenajiem pīlāriem –  bagātināt mūsu cilvēkus, bagātināt mūsu produktus un bagātināt mūsu planētu – un to pamatā ir plaša globālu aktivitāšu programma un uzstādīti 14 precīzi mērķi, kurus uzņēmums īstenos līdz 2020. gadam. Apņemšanās aptver visu “The Body Shop” darbību, tostarp: kosmētikas produktu sastāvdaļas, produktus, produktu iepakojumus, veikalus, darbiniekus, piegādātājus un sociālās kampaņas.

“The Body Shop” ģenerāldirektors Džeremijs Švarcs (Jeremy Schwartz): “The Body Shop ir aizsācis jaunu uzņēmējdarbības domāšanas veidu, tas rīkojas un izsakās drosmīgi. Mūsu kampaņas vienmēr ir bijušas soli priekšā laikam. Tās ir spējušas mainīt likumdošanu mūsu cīņā pret kosmētikas izmēģinājumiem uz dzīvniekiem, vardarbību ģimenē un cilvēku tirdzniecību. Mēs bijām pirmie skaistumkopšanā, kas izveidoja Godīgas Tirdzniecības programmu, un tā joprojām ir spēcīgākā un stabilākā programma šajā industrijā. Kaut arī esam mazi, mēs esam pamanāmi. “The Body Shop” 40-tā gadadiena ir īstais laiks, lai no jauna nostiprinātu mūsu ētiskā biznesa līdera pozīcijas. Mums pašiem ilgtspējīga darbība nozīmē veidot savu biznesu tā, lai tas darbotos saskaņā ar planētas ekosistēmu – palīdzēt tai atgūt un atjaunot savus resursus. Ar šo apņemšanos mēs esam radījuši izaicinājumu paši sev – doties vēl tālāk un radīt reālas, ilgtspējīgas un pozitīvas pārmaiņas. Mēs esam sev uzstādījuši drosmīgu mērķi kļūt par ētiskāko un ilgtspējīgāko biznesu pasaulē. “The Body Shop” bizness darbojas divos virzienos – tas spēj kalpot labiem mērķiem, un vienlaikus būt veiksmīgs un ienesīgs bizness. Pirms četrdesmit gadiem Anita Rodika pieņēma izaicinājumu izveidot “The Body Shop” un iesaistījās tā laika sāpīgāko problēmu risināšanā. Šodien mēs risinām mūsdienu lielākās problēmas.”

Jaunās apņemšanās ietvaros ir izvirzīti četrpadsmit konkrēti mērķi:

Infographic_LV

Bagātināt mūsu Cilvēkus

  1. Divas reizes palielināt Godīgas Tirdzniecības programmu sastāvdaļas produktos. No 19 līdz 40 sastāvdaļām, tādējādi bagātināt to kopienu cilvēkus, kurās tās tiek ražotas.
  2. Palīdzēt nodrošināt ar darbu 40’000 ekonomiski neaizsargātu cilvēku visā pasaulē.
  3. Iesaistīt mūsu misijā Enrich Not Exploit™ (Bagātināt, nevis tikai izmantot) 8 miljonus cilvēku, padarot šo kampaņu par lielāko globālo kampaņu, kāda jebkad ir bijusi.
  4. Izmantojot mūsu zināšanas un prasmes, ieguldīt 250’000 stundas darbā ar kopienām, lai kopā bagātinātu dabas bioloģisko daudzveidību.

 

Bagātināt mūsu Produktus

  1. Nodrošināt, ka dabīgās sastāvdaļas patiešām ir 100% dabīgas izcelsmes. Nodrošināt, lai tās tiek iegūtas īpaši saudzīgā veidā, lai aizsargātu mežus un dabisko vidi 10’000 hektāru platībā.
  2. Ik gadu arvien vairāk samazināt kaitējumu apkārtējai videi visu mūsu produktu ražošanas procesā.
  3. Publicēt informāciju par to, ka mēs izmantojam dabīgas izcelsmes sastāvdaļas un ka sastāvdaļas tiek iegūtas dabai saudzīgā veidā. Informēt par mūsu produktu bio-sadalīšanās spējām, un kāds ūdens apjoms ir ticis izmantots, lai tos saražotu.
  4. Izstrādāt inovatīvu ražošanas veidu, ar kuru iegūt inovatīvas kosmētikas produktu sastāvdaļas no vietām ar īpaši bagātu bioloģisko daudzveidību, lai tādā veidā bagātinātu šīs teritorijas.

 

Bagātināt mūsu Planētu

  1. Izveidot ekoloģiskos tiltus starp dabas teritorijām, lai nosargātu un atjaunotu ekoloģisko vienotību 75 miljonu kvadrātmetru platībā, tādā veidā palīdzot šai vidē dzīvojošām kopienām uzturēt ilgtspējīgu dzīvesveidu.
  2. Katru reizi, kad mēs pārveidojam vai pārceļam kādu no mūsu veikaliem, maksimāli samazināt ietekmi uz apkārtējo vidi.
  3. Izstrādāt un īstenot trīs inovatīvus un ilgtspējīgus iepakojuma veidus.
  4. Nodrošināt, ka 70% no mūsu produktu iepakojumiem nesatur naftas un citus izskaužamos enerģijas resursus.
  5. Nodrošināt 100% mūsu veikaliem atjaunojamu un videi draudzīgu enerģiju.
  6. Par 10% samazināt mūsu veikalos izmantoto enerģijas apjomu

Ieva Gailuma, The Body Shop Baltijas valstīs direktore: “Es sāku strādāt The Body Shop pirms 11 gadiem, jo mani iedvesmoja šī unikālā ētiskā biznesa ideja – ka var būt kaut kas vairāk par vienkāršu tirgošanos. Pēdējo gadu laikā The Body Shop ir piedzīvojis daudzas pārmaiņas, stājies pretī tirgus un konkurences izaicinājumiem, taču nekad nav nodevis savus ētiskā biznesa pamatprincipus. Es apbrīnoju šo uzņēmumu, jo tas akti neseko modes tendencēm, bet seko savai sirdij un ir godīgs un atbildīgs par katru savu soli. Jaunā apņemšanās ir atkal viens solis uz priekšu – tā apvieno pagātnes enerģiju un atbildību par mūsu pašu un arī mūsu bērnu nākotni.”

Pastāsti draugiem

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *