b0a2db5445e8215bcf81acdfef600f62

Foto avots: http://kimberlyjessybowlestestimonials.wordpress.com

Norādi savus kontaktus!

Aizpildot pasūtījuma pieteikumu interneta veikalā, vienmēr būtu ieteicams pievienot savu telefona numuru. Ja šāds speciāls lauciņš netiek piedāvāts, tad to der ierakstīt papildus piezīmju vai apraksta lodziņā. Telefona numurs ir ļoti svarīgs gadījumā, ja tiek norādīta nepareiza vai neprecīza piegādes adrese. Pat, ja adrese ir pareiza, telefona numurs palīdzēs saņemt sūtījumu ātrāk. Piemēram, SIA Post24 informē sūtījumu saņēmējus par sūtījuma piegādi ar SMS palīdzību, kā arī kurjeram ir iespēja ar saņēmēju ātri sazināties, ja ir tāda nepieciešamība.

Kur jūs atrodaties dienas laikā?

Interneta veikali pasūtītās preces bieži piegādā ar kurjeru starpniecību. Šādos gadījumos tas parasti tiek darīts darba laikā, kad cilvēki pārsvarā atrodas savās darba vietās. Ja kā piegādes vieta tiks norādīta mājas adrese, tad var gadīties, ka kurjers velti brauc piegādāt preci, līdz ar to preces piegāde var aizkavēties. Pirms norādīt savu darbu kā piegādes adresi, der pieklājīgi lūgt savam darba devējām atļauju to darīt. Pieredze rāda, ka lielākā daļa darba devēju ir atsaucīgi un neiebilst.

Kad gaidāms sūtījums?

Parasti pārdevējs informē savus klientus par iespējamo piegādes laiku, jo tas var atšķirties dažādām precēm. Ja adrese ir korekta un ir norādīts telefona numurs, kurjers parasti ierodas norādītajā laikā. Ja norādītais piegādes laiks ir pagājis un kurjers nav devis nekādu ziņu, ieteicams uzreiz noskaidrot, kur ir palicis Jums adresētais sūtījums.

2875fe72e3cd86d338dc88ea898e4115

Foto avots: http://ufuktarhan.com

Izseko savu sūtījumu!

Pievērsiet uzmanību tam, kāds uzņēmums ir atbildīgs par sūtījuma piegādi un kāds ir jūsu sūtījuma numurs. Daudzi kurjeri un sūtījumu pakalpojumu nodrošinātāji ļauj sekot
sūtījumiem tiešsaistē – uzņēmuma mājas lapā, bet, lai to izdarītu, ir nepieciešams zināt sūtījuma vai pasūtījuma numuru. Pierakstiet to uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas internetā!

Jautā, jautā un vēlreiz jautā!

Pirms pirkuma veikšanas nepieciešams noskaidrot pēc iespējas vairāk jautājumu par precēm un to piegādi, pievēršot uzmanību pat vissīkākajām detaļām. Vai pasūtījums tiks piegādāts vienā sūtījumā vai pa daļām? Vai visas pasūtītās preces atvedīs viens piegādes pakalpojumu sniedzējs, vai tās piegādās dažādi uzņēmumi? Šie aspekti var būtiski ietekmēt pasūtījuma piegādes laiku un cenu.

Cik tas maksās?

Preču pārdevēji parasti preces cenai pievieno arī piegādes izmaksas, kas jāsedz pircējam. Pārliecinieties, vai piegādes izmaksas ir saprātīgas, salīdzinot ar iegādātās preces cenu.

Nodokļus neapiet!

Pircējam ir jāapmaksā valsts noteiktie nodokļi gadījumā, ja preces tiek pasūtītas no valstīm, kas nav Eiropas Savienībā. Ja sūtījuma no juridiskas personas vērtība pārsniedz 22 eiro, bet no fiziskas personas – 45 eiro, tad ir nepieciešams apmaksāt pievienotās vērtības nodokli (PVN) 21% apmērā no preces vērtības. Savukārt par precēm, kuru vērtība pārsniedz 150 eiro, tiek piemērots muitas nodoklis. Muitas nodoklis precēm, kuru vērtība ir no 150.01 eiro līdz 700 eiro, parasti ir 2,5% apmērā, bet precēm ar lielāku vērtību tas tiek piemērots atkarībā no konkrētās preces, kas tiek sūtīta. Pat ja sūtītājs piedāvā noformēt sūtījumu kā dāvanu, tas
neatbrīvo no pienākuma deklarēt saņemtās preces. Ja muitas ierēdņiem būs iemesls domāt, ka preces pavaddokumenti neatspoguļo īsto preces vērtību, viņiem ir tiesības pašiem noteikt preces patieso vērtību. Turklāt, ja atklājas preces vērtības neatbilstība, tad muitnieki ir tiesības arī likt preces saņēmējam samaksāt soda naudu, kā arī viņi var preces aizturēt. Ievērojot šos nelielos piesardzības pasākumus, Jūs varēsiet būt gandrīz droši par to, ka internetā pasūtītās preces saņemsiet laicīgi un nepārmaksāsiet par to piegādi. Mūsdienās ir plašas sūtījumu saņemšanas iespējas – ar kurjeru, uz pašapkalpošanās sūtījumu termināliem jeb pakomātiem, tāpat pārsvarā visi interneta veikali piedāvā iespēju saņemt preci pasta nodaļā vai konkrētā interneta veikala birojā.