Sulu kokteiļi stiprinās organismu un atjaunos vitamīnu, kā arī minerālvielu rezerves. Turklāt garšos ne tikai svaigā veidā, bet arī pagatavojot sulās vai sulu kokteiļos. Līdz ar augstu vitamīnu un minerālvielu koncentrāciju, augļi un dārzeņi satur arī līdz pat 90% ūdens, nodrošinot organismu ar tik nepieciešamo šķidrumu. Tāpēc Rimi veselīgas ēšanas kustības Aikāgaršo šefpavārs Normunds Baranovskis iesaka trīs ātri pagatavojamas, veselīgas un gardas sulu kokteiļu receptes. 

Pilna banka

Pilna Banka

Pagatavošana laiks: 5 minūtes
Porciju skaits: 2 cilvēkiem

Nepieciešams:

Avenes – 250 g (svaigas vai saldētas)
Jogurts bez garšas – 400 g
Marakuja – 1 gab.
Pilngraudu auzu pārslas – 1 sauja
Godži ogas – ½ sauja
Svaigas piparmētru lapas – ½ sauja

Pagatavošana:

Visas sastāvdaļas liec blenderī un samal kokteilī. Ja vēlies mazāk biezu kokteili, pievieno ūdeni.

Spēka vieglums

Speka vieglums

Pagatavošana laiks: 5 minūtes
Porciju skaits: 2 cilvēkiem

Nepieciešams:

Ķirbis ar mizu, bet bez sēklām – 600 g
Apelsīni – 2 gab.

Pagatavošana:

Noskalo apelsīnu un ķirbi, nomizo un sagriez apelsīnu. Liec ķirbja gabaliņus un apelsīnu sulu spiedē,  izspied sulu.

Bagāts un vesels

Bagats un Vesels

Pagatavošana laiks: 5 minūtes
Porciju skaits: 2 cilvēkiem

Nepieciešams:

Banāns – 1 gab.
Čia sēklas – 1 tējk.
Valrieksti – 2 līdz 3 gab.
Kanēlis – 1/3 tējk.
Auzu piens – 350 ml
Citrons – ½ gab.

Pagatavošana:

Nomizo banānu un liec blendera krūzē kopā ar visām pārējām sastāvdaļām. Samal viendabīgas konsistences kokteilī.